Breaking News

فلو کیا ہے؟


فلو کیا ہے؟


فلو انفلوئنزا کی بیماریوں کے ذریعہ حاصل ہونے والا سانس کی تکلیف ہے جو ناک ، گلے اور وقتا فوقتا پھیپھڑوں کو آلودہ کرتی ہے۔ اس سے ہموار غیر معمولی بیماری پیدا ہوسکتی ہے اور بعض اوقات تباہی بھی ہو سکتی ہے۔ ناکام فلو سے نمٹنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ مستقل طور پر فلو کی ویکسی نیشن کروائی جائے۔


فلو ، عام طور پر اس موسم کے فلو وائرس کے طور پر جانا جاتا ہے ، ایک متعدی تنفس کی بیماری ہے جو ناک ، گلے اور پھیپھڑوں کو آلودہ کرتی ہے۔ یہ مدہوشی سے لے کر انتہائی حد تک چل سکتا ہے۔ اس مرحلے میں جب اس موسم کے سرد وائرس سے بیمار ہوں تو ، افراد باقاعدگی سے ان انفلوئنزا اشارے میں سے کچھ (یا اس سے بھی مکمل) محسوس کرتے ہیں: ... بہتی ہے یا ناک بھری ہوئی ہے۔

حقیقت میں فلو کیا ہے


فلو ، عام طور پر اس موسم کے فلو وائرس کے طور پر جانا جاتا ہے ، سانس کی ایک متعدی بیماری ہے جس کی وجہ سے انفکشن ہوتا ہے جو ناک ، گلے اور پھیپھڑوں کو آلودہ کرتے ہیں۔ یہ مدھر سے انتہائی حد تک جاسکتا ہے۔ اس مرحلے میں جب اس موسم کے سرد وائرس سے بیمار ہوں تو ، افراد ان انفلوئنزا کے اشارے میں سے اکثر (یا اس سے بھی مکمل) محسوس کرتے ہیں: ... بہتی یا ناک بھری ہوئی۔

فلو کی پہلی علامت


اس موسم کے فلو وائرس کے ابتدائی اشارے میں شامل ہیں: تھکاوٹ۔ اچانک بخار (ایک قاعدہ کے مطابق 100 ° F [38 ° C]) کھرچنا یا گلے کی سوجن۔


فلو کی وجہ

اس موسم میں فلو وائرس فلو کے انفیکشن کے ذریعہ لایا جاتا ہے جو ناک ، گلے اور پھیپھڑوں کو داغدار کرتے ہیں۔ یہ انفیکشن اس وقت پھیلتے ہیں جب انفلوئنزا ہیک ، سونگھتے یا بات کرتے ہیں ، انفیکشن کے ساتھ موتیوں کی مالا کو ہوا میں بھیجتے ہیں اور بخوبی قریب کے افراد کے منہ یا ناک میں داخل کرتے ہیں۔


روانی کا وقت
پانچ سات دن

زیادہ تر اچھ individualsا افراد کے ل this ، اس سیزن کا سرد وائرس ایک عجیب و غریب اور لمحہ بہ لمحہ بیماری ہے جو محفوظ فریم ورک کے خاتمے کے بعد خود کو آباد کرتا ہے۔ ضمنی اثرات عام طور پر انفیکشن کی نمائش کے بعد ایک سے چار دن تک ظاہر ہوتے ہیں اور وہ پانچ سے سات دن تک رہتے ہیں۔

فلو کے مراحل

دن 1–3: بخار کی اچانک ظاہری شکل ، دماغی درد ، پٹھوں میں تکلیف اور قلت ، خشک ہیک ، گلے کی سوزش اور یہاں اور ناک بھری ہوئی۔

دن 4: بخار اور پٹھوں میں کمی ہوتی ہے۔ ...

آٹھواں دن: علامات میں کمی۔

فلو کی علامات

بخار * یا بخار / سردی لگ رہی ہے۔

کھانسی

گلے کی سوزش.

بہتی ہوئی یا بھری ناک

پٹھوں یا جسم میں درد

سر درد

تھکاوٹ (تھکاوٹ)

کچھ لوگوں میں ہیلنگ اور ڈھیلا آنتوں کا سامنا ہوسکتا ہے ، تاہم یہ بالغوں کی نسبت نوجوانوں میں زیادہ عام ہے۔


فلو کے لئے ڈاکٹروں کی تجاویز:

زیادہ تر حصے کے ل you'll ، اس موسم کے سرد وائرس کے علاج کے ل you'll آپ کو صرف بستر پر آرام اور بہت سارے مائعات کی ضرورت ہوگی۔ کسی بھی صورت میں ، اگر آپ کو سنگین بیماری ہے یا الجھنوں کا زیادہ خطرہ ہے تو ، آپ کا بنیادی نگہداشت کرنے والا معالج اینٹی ویرل نسخے کی توثیق کرسکتا ہے ، مثال کے طور پر ، اوسلٹامائویر (تمیفلو) ، زانامویر (ریلینزا) ، بالوکسویر (زوفلوزا) یا پیرامیویر ( ریپیب)

اگر آپ کو فلو ہو تو یہ کھائیں:

جوس۔ اس سے قطع نظر کہ چاہے آپ مرغی ، گوشت ، یا سبزیوں کی طرف مائل ہوں ، اسٹاک شاید سب سے اچھی چیز ہے جب آپ انفلوئنزا ہونے پر کھا سکتے ہیں۔ ...

چکن سوپ.

لہسن۔

دہی.

قدرتی مصنوعات پر مشتمل غذائی اجزاء C.

ورڈینٹ گرینس

بروکولی۔

جو.

فلو کے لئے دوا:

عام طور پر بولنے والی انفلوئنزا کی بہترین دوا NyQuil اور DayQuil انتہائی کمبو کیپلیٹس ہوگی۔ اس طومار پیک میں فکسنگ شامل ہیں جو بخار ، اذیت اور ہیک کے متعدد اشارے پر مرکوز ہیں۔ ڈے کویل کنٹینر میں ایک ناقابل یقین ایکسپیکٹوورینٹ فکسنگ ہوتی ہے جو آپ کے جسمانی سیال کو ہیک اور گھٹاؤ کو کم کرنے کے ل release چھوڑ سکتی ہے۔

No comments