recent posts

بلاگر اور ورڈپریس کے درمیان انتخاب کیسے کریں؟

بلاگر اور ورڈپریس کے درمیان انتخاب کیسے کریں؟

بلاگر اور ورڈپریس کے درمیان انتخاب کیسے کریں؟


بلاگر اور ورڈپریس دونوں ہی اپنی اہمیت رکھتے ہیں ، اور خاص قسم کے لوگوں کے ل valuable قیمتی ہیں۔ بہرحال ، آپ کو جو کچھ جاننا ہوگا وہی ہے جس میں آپ کو طے کرنا چاہئے۔

بلاگر ان افراد کے لئے اہم ہے جن کو اپنا بلاگ بنانے کی ضرورت ہے اور اسے ابھی بالکل تیار کرنا ہے۔ اگر آپ سب کی ضرورت ایک بالکل واضح سائڈ جوش و بلاگنگ مرحلہ ہے تو ، یہ آپ کے ل response ردعمل ہوسکتا ہے۔ شروع کرنے کے لئے آپ کو ایک پیسہ بھی ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے ، اور آپ کو حوصلہ افزائی کرنے یا کچھ دیگر مخصوص امتحانات پر پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

جیسے بھی ہو ، یہ اہم ہے کہ بلاگر کتنا ممنوع ہے۔ ایک بار پھر ، آپ نے اپنے بلاگ میں ترمیم کے ل restricted متبادلات محدود کردیئے ہیں۔ اس کے علاوہ ، آپ کے پاس اسٹیج کے ساتھ اور بہت کچھ کرنے کا اختیار نہیں ہوگا۔ اس موقع پر کہ آپ کو اپنے بلاگ کو کسی بڑی سائٹ کا ٹکڑا بننے کی ضرورت ہو۔ مثال کے طور پر کاروباری ویب سائٹ ، ایک پورٹ فولیو ، یا کوئی اسٹور۔

اس طرح ، بلاگر بمقابلہ ورڈپریس کے حوالے سے ، ہم ایک بڑی بلاگ بنانے والی بڑی اکثریت کے ل last آخری تجویز کرتے ہیں۔ شروعات کے اخراجات کچھ بھی نہیں قریب ہیں ، گیم کا منصوبہ تیز ہے ، اور یہ توقع کی جاسکتی ہے کہ یہ نوجوان کی طرح ہے۔

آپ کو ایک گھنٹہ سے بھی کم عرصہ میں اپنے بلاگ کو مکمل طور پر چلانا چاہئے ، اور پوسٹیں بنانے اور گردش کرنے کے سلسلے میں ڈیٹا ایگسٹ کرنے کی خواہش تیز ہوتی ہے۔

آخر میں ، چاہے ابھی آپ سب کو کرنا ہے ایک ناقابل یقین حد تک بنیادی بلاگ تیار کرنا ہے ، ورڈپریس اکثر بہتر دوسرا آپشن ہوتا ہے۔ ان خطوط کے ساتھ ، اگر بعد میں آپ کو اپنی سائٹ کو بڑھانا ہو تو ، اس میں نئی ​​روشنی ڈالیں ، یا یہاں تک کہ اس کی توجہ کو مکمل طور پر تبدیل کردیں ، آپ کے پاس وہ تمام متبادل ہوں گے جن کی آپ کو براہ راست آسانی سے دستیاب ہوسکتی ہے۔



نتیجہ:


اپنے نئے بلاگ کے ل a ایک اسٹیج کا انتخاب کرنا صریح طور پر سیدھا سیدھا مسئلہ نہیں ہے۔ متبادلات کی اتنی بڑی تعداد موجود ہے ، اس میں طاقت کا حصول مشکل ہونے کے علاوہ کچھ بھی ہوتا ہے۔ دو سب سے زیادہ وسیع پیمانے پر تسلیم شدہ نام جن کے بارے میں آپ سنیں گے وہ ہیں بلاگر اور ورڈپریس ، اور یہ آپ کو غور و فکر کرنے کا باعث بن سکتا ہے جو آپ کی ضروریات کے مطابق ہوگا۔


کم و بیش ، جب آپ تحریر کرنے کی ضرورت سے زیادہ کسی وضاحت کے لئے بلاگ بنا رہے ہوں تو بلاگر اسٹیج ورڈپریس سے بہتر ہے۔ ایسی صورت میں جب آپ بلاگر مرحلے کے ذریعہ پیش کردہ رکاوٹوں کی روشنی ڈالی جانے کی منظوری دیتے ہیں ، اس وقت یہ ایک غیر معمولی فیصلہ ہے۔ نقد رقم لانے یا طویل سفر طے کرنے کے ل WordPress ، ورڈپریس مرحلہ بہتر ہے۔

جب بلاگر بمقابلہ ورڈپریس پر معاملات طے کرتے وقت ، آپ کو جو کچھ جاننا پڑے گا اس کی ایک چھوٹی سی واپسی یہاں ہے:

بلاگر: یہ مکمل طور پر آزاد ، بنیادی بلاگنگ مرحلہ ہے جو آپ کو منٹ میں مکمل طور پر آپریشنل کر دے گا۔ جیسے بھی ہو ، آپ کے بلاگ کو دوبارہ کرنے کے لئے یا بنیادی خطوط کو ماضی بنانے میں آپ کے متبادلات محدود ہیں۔

ورڈپریس: اس مرحلے میں کچھ اضافی وقت (اور عمل اور جگہ کے نام کے ایک بااختیار کورس کے اخراجات) کی ضرورت ہوتی ہے۔ پھر ، یہ سیکھنے والوں کے لئے استعمال کرنا بنیادی ہے ، حسب ضرورت متبادلات کا ایک بہت بڑا تناسب پیش کرتا ہے ، بنے ہوئے موکلوں کو بھی مختلف جھلکیاں پیش کرتا ہے ، اور مؤثر انداز میں اس کی پیمائش کرے گا۔
بلاگر اور ورڈپریس کے درمیان انتخاب کیسے کریں؟ بلاگر اور ورڈپریس کے درمیان انتخاب کیسے کریں؟ Reviewed by Hamarablog001 on April 10, 2020 Rating: 5

No comments:

top navigation

Powered by Blogger.