recent posts

ایک رات میں دانت سفید کریں

ایک رات میں دانت سفید کریں


بہترین نتائج حاصل کرنے اور اپنے دانتوں کو فوری طور پر روشن کرنے کے ل سافٹ ڈرنک تیار کرنے میں اپنے ٹوتھ پیسٹ کو بلینڈ کریں۔ اس حقیقت کے باوجود کہ یہ درمیانی مدت کے ل آپ کے دانتوں کو روشن کرنے کی حکمت عملی ہے ، اس سے یہ ممکنہ طور پر بھی نقصان ہوتا ہے۔ سافٹ ڈرنک گرم کرنا تناو ہے ، اور اس سے آپ کی پولش کو نقصان پہنچے گا


اپنے دانت سفید کریں:

حرارتی پاپ اور ہائیڈروجن پیرو آکسائیڈ


حرارتی پاپ اور ہائیڈروجن پیرو آکسائڈ سے بنی گلو کو استعمال کرنا داغوں کو ٹھکانے لگانے کے لئے تختی کی نشوونما اور مائکروسکوپک حیاتیات کو خالی کرنے کے لئے کہا جاتا ہے۔ ایک چمچ بنانے کے لئے 2 کھانے کے چمچ ہائیڈروجن پیرو آکسائیڈ کے ساتھ سافٹ ڈرنک تیار کرنے کا 1 چمچ ملا دیں۔ اس گلو سے برش کرنے کے بعد اپنے منہ کو پانی سے پوری طرح دھو لیں۔


میرے دانت پیلا کیوں ہیں؟

دانت کے داغدار ہونے کی قطعی مستقل وجوہات میں پینے کی تازگیوں کو شامل کیا جاتا ہے ، مثال کے طور پر ، ایسپرسو ، پاپ اور شراب۔ یہ مادے آپ کے دانتوں کی پالش میں داخل ہوجاتے ہیں اور لمبے لمبے فاصلے کا سبب بن سکتے ہیں۔ تمباکو نوشی: سگریٹ نوشی پیلے دانت کی ایک سب سے بڑی وجہ ہے ، اور تمباکو نوشی سے ہونے والے داغ رکاوٹ بن سکتے ہیں۔


پیلے دانت صحت مند ہیں یا نہیں؟

اگرچہ حقائق اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ تختی کی نشوونما سے دانتوں میں پیلے رنگ کی رنگت بڑھ سکتی ہے ، جبکہ پیلے دانت ہونے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کے دانت ٹھوس نہیں ہیں۔ ... واقعی ، یہاں تک کہ وہ افراد جن کے دانت داغ اچھالے ہیں وہ بھی یسپریسو یا شراب کے داخلے کے ذریعہ لائے ہیں جن کے پاس واقعی میں ناپسندیدہ مسکراہٹ نہیں ہے۔

کیلا دانتوں کو سفید بنا سکتا ہے؟

کیلے کی پٹی


گارنٹی: کیلے میں پوٹاشیم ، میگنیشیم اور مینگنیج کی اعلی ڈگری دانتوں سے داغوں کو نکالنے میں معاون ہے۔ بس ایک تیار کیلے کو کھینچیں ، اور پٹی کے اندرونی حصوں سے اپنے دانتوں کو لگ بھگ دو منٹ تک رگڑیں۔ تین ہفتوں کے بعد ، آپ کے دانت روشن ہو جائیں گے۔


پیلے دانت سفید ہوگئے:
متعدد متغیر کی وجہ سے دانت کم ہوجاتے ہیں اور وہ اپنی چمکیلی ، سفید چمک سے محروم ہوجاتے ہیں۔ نیز ، آپ کے دانتوں پر تختی کی نشوونما انہیں پیلے رنگ کا رنگ دیتی ہے۔ اس طرح کے داغوں کا عام طور پر عام صفائی ستھرائی اور روشن علاج کے ساتھ علاج کیا جاسکتا ہے۔

کیلے کے چھلکے سفید ہوجاتے ہیں یا نہیں؟

کیلے۔ ... اس دانت روشن کرنے والے ہیک کے حامی ہر دن دو منٹ کے لئے آپ کے دانتوں پر کیلے کی پٹی کا ایک چھوٹا سا مربع باندھ دیتے ہیں۔ پوٹاشیم اور میگنیشیم سے مالا مال ، اس پٹی کو دانت روشن کرنے کے لئے کہا جاتا ہے کیونکہ معدنیات آپ کے اختتام تک کھا جاتی ہیں۔


دانتوں کے لئے دودھ اچھا ہے؟

 جی ہاں! دودھ پینے سے آپ کے دانتوں کو زیادہ گراؤنڈ بنانے میں مدد ملتی ہے اور یہ سوچا جاتا ہے کہ دانتوں کی بیماریوں کو یقینی بنانے کے لئے کیلشیم اور فاسفورس کی توقع کی جاتی ہے جس کی وجہ سے دانتوں کے ڈھانچے کی اصلاح کی امید کی جاسکتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ آپ کے جبڑے کی ہڈیوں کو ٹھوس اور مستحکم رکھتا ہے۔ دانت اور ہڈیوں کی تندرستی کے دوسرے اہم حامی چیڈر ، گوشت ، ہری سبزیاں اور گری دار میوے ہیں۔


دانتوں کے لئے بیکنگ سوڈا اچھا ہے؟

ٹوتھ پیسٹ کے برعکس سافٹ ڈرنک کی تیاری کوئی آپشن نہیں ہے۔ - سافٹ ڈرنک بیکنگ میں فلورائڈ نہیں ہوتا ہے ، لہذا یہ مائکروسکوپک حیاتیات کو ختم نہیں کرسکتا یا جنگل کے گڑھے کو مدد نہیں دے سکتا۔ آپ کو اپنے دانتوں کو مکمل طور پر صاف کرنے کے لئے فی الحال ایک عام ٹوتھ پیسٹ یا اس کی کچھ مشابہت کا استعمال کرنا چاہئے۔ ... اس صورت میں جب اس کے ساتھ زیادتی ہو ، یہ دانتوں کی تاثیر کا سبب بن سکتا ہے اور گڈڑوں کے لئے خطرہ بڑھاتا ہے۔


دانتوں کے لئے پانی پینا اچھا ہے؟

فلورائڈ کے ساتھ پانی پینا ، جو "فطرت کا پٹ کا دعویدار" ہے ایک آسان اور انتہائی قیمتی چیزوں میں سے ایک ہے جو آپ جنگل کے گہاروں کی مدد کے لئے کر سکتے ہیں۔ فلورائڈ ایک معدنی ہے اور کامل رقم میں ، پینے کے پانی میں فلورائڈ دانتوں کو تقویت دیتا ہے۔
ایک رات میں دانت سفید کریں ایک رات میں دانت سفید کریں Reviewed by Hamarablog001 on April 08, 2020 Rating: 5

No comments:

top navigation

Powered by Blogger.