Breaking News

اپنے ناخنوں کو تیزی سے بڑھائیں

اپنے ناخنوں کو تیزی سے بڑھائیں


رزق میں اضافے کی ایک ٹن آپ کے ناخن کو تقویت بخش سکتی ہے ، ان کو خشک اور نازک سے آواز اور مضبوط تک لے جاسکتی ہے۔ خوشبوؤں سے جو آپ کے ناخنوں کو بہتر بناسکتے ہیں وہ خصوصیت والی اشیاء ، دبلی پتلی گوشت ، سالمین ، مچھلی دار سبز ، پھلیاں ، انڈے ، گری دار میوے ، اور سارا اناج شامل ہوجاتے ہیں۔


قدرتی طور پر اپنے ناخن کو سخت بنائیں:

اپنے ناخن کو ہر ہفتہ میں ایک بار ایک خصوصیت والا تیل جذب کریں ، مثال کے طور پر شی پھیل ، زیتون کا تیل ، ارنڈی کا تیل ، یا ناریل کا تیل۔ تیل کو اپنے ناخنوں اور ناخنوں کی جلد پر پیچھے سے رگڑیں اور کسی بھی پروگرام میں 10 منٹ کے لئے اسے جاری رکھیں۔ گیلا پن میں محفوظ ہونے کے لئے ، آرام سے دستانے کے ذریعے درمیانی مدت کو جذب کریں۔ جب آپ کی ضرورت ہو تو اپنے ناخن کاٹنے کے لئے کیل شیپر کا استعمال کریں۔


انگلیوں کے ناخن آپ کی صحت کے بارے میں بتاتے ہیں:

کیا آپ کو احساس ہے کہ آپ کے ناخن آپ کی عام خیریت سے معلومات کے ٹکڑوں کو ننگا کرسکتے ہیں؟ یہاں ایک چٹکی سفید ، وہاں شرمیلی رنگت ، یا کچھ انڈیولنگ یا دستک ہوسکتی ہے جس سے جسم میں خرابی کی علامت ہوسکتی ہے۔ جگر ، پھیپھڑوں اور دل کے مسائل آپ کے ناخن میں ظاہر ہوسکتے ہیں۔


کیا ویسلن ناخن بڑھنے میں معاون ہے؟

جلد پر اپنے ناخنوں کے آس پاس ویسلین لگانے سے کیل جلد کے داغنے سے صاف ہوجاتا ہے۔ ناخنوں کو کمک لگائیں۔ ویسلن ناخنوں کو راحتا. مدد دینے میں مدد فراہم کرسکتی ہے۔ یہ گہری اندر سے ناخن کو برقرار رکھتا ہے ، ٹھوس ناخن لاتا ہے۔


ناخن کے لئے دودھ اچھا ہے؟

آپ کے ناخنوں کا ڈھانچہ آپ کے کھانے کے دستور ، عمومی تندرستی اور یہاں تک کہ موروثی خصوصیات پر منحصر ہے۔ اس حقیقت کے باوجود کہ دودھ میں پایا جانے والا غذائی اجزاء D ، کیلشیم اور پروٹین کیل کیل کی ٹھوس ترقی کے لئے پوری طرح ناقابل یقین ہیں ، آپ کو بہت زیادہ ضرورت ہے۔


کیا ناخن کے لئے کیلا اچھا ہے؟

جدا کرنے والے ناخن کو بہتر بنانے کے لئے مزید کیلے کھائیں۔ کیلے میں پائے جانے والے زنک کی بلند سطح جسم میں بایوٹین کی ڈگری بڑھانے میں معاون ہے۔ یہ بایوٹین کی عدم موجودگی ہے جو عام طور پر ناخن کو جدا کرنے کا اشارہ دیتی ہے۔


غیر صحت مند ناخن کی علامتیں:

داغدار (مدھم لکیریں ، سفید لکیریں ، یا کیل شیڈنگ میں تبدیلی)

تبدیلیاں ایک پھل کی طرح فٹ ہوجاتی ہیں (مڑنا یا کلبھوشن)

کیل کی موٹائی میں تبدیلی (گاڑھا ہونا یا کم ہونا)

ناخن جو نازک ہوجاتے ہیں۔

ناخن جو کھوکھلے ہوتے ہیں۔

ناخنوں کے گرد جھانکنا

ناخن پھیلانا یا لالی ہونا۔


ناخن کے لئے کون سا وٹامن بہترین ہے؟
بائیوٹن ایک بی پیچیدہ غذائی اجزاء ہے ، جسے بصورت دیگر غذائیت B7 ، coenzyme R اور غذائی اجزاء H کہا جاتا ہے۔ یہ صوتی خلیوں کی نشوونما کو آگے بڑھاتا ہے اور پروٹین بنانے والے امینو ایسڈ کے عمل انہضام میں مدد کرتا ہے جو کیل کی نشوونما کے ل fundamental بنیادی ہیں۔ بایوٹین سے بھرپور غذائیت اور اضافے سے آپ کی کمزور ناخنوں کو مضبوط بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

رات بھر اپنے ناخن بڑھائیں:

لیموں جس میں بڑی مقدار میں غذائی اجزاء C موجود ہیں آپ کے ناخن تیار کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔ لیموں کا رس اور زیتون کے تیل کو گرم کریں تاکہ اپنے ناخن کو لگ بھگ دس منٹ کے لئے جذب کریں۔ اسی طرح آپ اپنے ناخن پر لیموں کے کٹے کو تقریبا around پانچ منٹ تک رگڑ سکتے ہیں اور اس کے بعد گرم سے دھو سکتے ہیں۔

کیا ناخن کے لئے ٹوتھ پیسٹ اچھا ہے؟

ٹوتھ پیسٹ ایک روشن خیال ماہر ہے اور جیسا کہ تمام صفائی آپریٹر کرتے ہیں ، وہ داغوں کو سطحوں سے نکالنے میں مدد کرتے ہیں۔ مزید برآں ، اسے اپنے ناخنوں پر لگانا اور اپنے ناخن تیار کرنے کا ارادہ کرتے ہوئے تھوڑی دیر کے لئے وہاں چھوڑنا آپ کے ناخنوں کی جلد اور ناخن سے نم ہوجائے گا جو ان کو تقسیم یا ٹوٹ سکتا ہے۔

میرے ناخن کیوں نہیں بڑھ رہے ہیں؟

آپ کے ناخنوں میں ایک ایڈجسٹمنٹ آپ کے جسم میں پریشانی پیدا کر سکتی ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کو تیز بخار ، حقیقی جسمانی مسئلہ یا آلودگی ، یا کوئی اور سنگین بیماری ہو تو ، آپ کے ناخن کچھ وقت کے لئے نشوونما چھوڑ سکتے ہیں۔ ... شیڈنگ تبدیلیاں کیل پرجیوی کا نتیجہ ہوسکتی ہیں یا ، بعض اوقات ، یہ جلد کی مہلک نشوونما کا اشارہ بھی ہوسکتی ہیں۔

پانی آپ کے ناخن اگانے میں مدد کرتا ہے؟

ہو ، جیسا کہ ہوسکتا ہے ، غذا ، طرز زندگی اور بڑھاپے کی وجہ سے ناخن خشک اور نازک ہوجاتے ہیں ، الگ ہوجاتے ہیں اور الگ ہوجاتے ہیں۔ اگرچہ کچھ بھی ان کے تیز تر ہونے کا سبب نہیں بنے گا - انہیں پانی کے لousing رکھنا یاد رکھنا - ایسی چیزیں ہیں جو آپ ان مقاصد کو تقویت دینے کے ل do کرسکتے ہیں جو ان کی طویل تر ترقی ہوتی ہے ..

No comments